دو جمله متناقض در بازار بورس را زیاد میشنوید، یک گروه طرفدار جمله “روند دوست شماست” هستند و گروهی عبارت ” زمانی که همه درحال فروش هستند شما بخرید و هر زمان همه در حال خرید هستند، شما بفروشید” را سرلوحه خرید و فروش سهام خویش قرار میدهند.
سهامی که درحال رشد هست بهتر است یا سهامی که در حال ریزش ویا سهامی که درحال اصلاح است؟
اساس استراتژی معاملاتی شما، به این سوال پاسخ میدهد.
خریداران و فروشندگان، دلیل نوسان قیمتی سهم هستند روند قیمتی را هم برایند قدرت خریداران و فروشندگان میسازند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: استراتژی سرمایه گذاری معکوس
اما برای برنده بودن در این بازی، باید قواعد بازی در این زمین را بلد بود. این قواعد چه هستند و چطور میتوان از آنها استفاده کرد موضوعی است که در بحث بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم گفت.
SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که بهمنظور ارتقا وبسایتها از طریق بیشتر دیده شدن آنها در صفحات موتورهای جستوجو انجام میشود.
زمانی که شما چیزی را جستجو میکنید، وبسایتهایی که در قسمت میانی صفحه مشاهده میکنید، حاصل یک سئو خوب است که در دسته استراتژیهای رایگان دیجیتال مارکتینگ قرار میگیرد و وبسایتهایی که در قسمت بالا و پایین صفحه مشاهده میکنید، حاصل استراتژی سئو است.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: با بازاریابی موتور های جستجو (SEM) آشنا شوید
اما قبل از آنکه به شما این موارد را توضیح دهیم که بهتر تشخیص دهید در بازار بورس خارپشت هستید و یا روباه باید ابتدا با خصوصیات و ویژگیهای رفتاری هر یک از این حیوانات آشنا شوید.
آیزایا برلین در رساله معروف خود به نام «خارپشت و روباه»، مردم جهان را به دو گروه خارپشتها و روباهها تقسیم میکند.
این اسم برگرفته از این گفته یونانی قدیمی است: «روباه خیلی چیزها میداند، اما خارپشت فقط یکچیز خیلی مهم را میداند.» روباه موجودی مکار است، او قادر است راهکارهای پیچیدهی فراوانی را ابداع کند و دزدکی به خارپشت حمله کند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: شما در بورس خارپشت هستید یا روباه؟
اینها مورد معامله را برای خود نمیخرند یا نمیفروشند بلکه عملیات خرید یا فروش را برای دیگری انجام میدهند، به عنوان مثال نماینده فروش اتومبیل یا بنگاه معاملات املاک که در هیچ کدام معامله برای کارگزار یا نماینده انجام نمیشود بلکه توسط کارگزار برای خریدار یا فروشنده صورت میپذیرد.
در بازارهای مالی از نظر نوع و نحوه انجام معاملات و نیز خریداران و فروشندگان تفاوتهایی وجود دارد که سبب تفکیک بازارهای مالی میشوند. یک بخش دیگر بازار پول بازار سرمایه یا بورس اوراق بهادار است.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بورس کالا چیست؟ نحوه خرید و فروش در بورس کالا
در واقع می توان گفت به کلیه اقداماتی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و آنالیز رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.
همچنین استفاده درست از امکاناتی که در دنیای دیجیتال قرار دارد می تواند راه درستی باشد برای توسعه تجارت در اینترنت. به منظور دیگر، دیجیتال مارکتینگ مناسب برای بهره وری از ابزارهای دیجیتالی برای ایجاد معماری و ساخت حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها برای هدف گذاری و تعیین برنامه مناسب در این زمینه است .
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟