گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

آمار و برنامه ریزی چگونه باعث موفقیت می شود

آمار و برنامه ریزی به عنوان دو مقوله تفکیک ناپذیر هستند که بر توسعه کشورها تاثیر می گذارند. با استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها می توان به تقویت یک نظام آماری غیرمتمرکز و اثربخش کمک کرد تا برنامه ریزان و سیاست گذاران با بهره گیری از آن زمینه های پیشرفت کشور را مهیا سازند.

اطلاعات و آمار به عنوان ابزارهای لازم در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها شناخته می شود و برای نیل به این هدف جمع آوری داده، تجزیه و تحلیل آماری و برنامه ریزی مناسب از مولفه های ضروری آن به شمار می روند.

داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی محسوب و این مقوله ها مهمترین شاخص برای مدیریت کارآمد قلمداد می شود. جمع آوری اطلاعات و داده ها باید به روز باشد و توسعه بدون برنامه ریزی، آمار و اطلاعات محقق نمی شود و این سه لازمه یکدیگر هستند.

توجه به آمار در برنامه ریزی، سیاست گذاری و تصمیم سازی در میان کارشناسان، مدیران و عموم مردم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نقش روزافزون آمار واطلاعات به عنوان پیش نیاز کلیه تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها وبرنامه ریزی ها بر کسی پوشیده نیست این نقش در عصر اطلاعات به قدری بدیهی است که نظام آماری کشورها و حجم و کیفیت بانک های اطلاعاتی آنها نه تنها یکی از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی کشورها به شمار می رود، بلکه متقابلا سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها بدون در اختیار داشتن آمار کافی، صحیح و دقیق و به هنگام نیست.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آمار و برنامه ریزی چگونه باعث موفقیت می شود

آموزش بازاریابی اینترنتی با چند تکنیک سال ۲۰۱۹

امروزه هر کسب و کار برای بقای خودش به بازاریابی اینترنتی نیاز دارد و در این مقاله به آموزش بازاریابی اینترنتی خواهیم پرداخت، بازاریابی اینترنتی به فرآیند نرخ تبدیل کاربر به مشتری می گویند، ولی قبل از انجام این کار، شما باید بتوانید بازدیدکنندگان سایت خود را به کاربر تبدیل کنید.

۱) آموزش رایگان بازاریابی اینترنتی

در ابتدا شما باید انواع کسب و کار اینترنتی در ایران را مورد بررسی قرار دهید و در حین راه اندازی وب سایت و طراحی یک وبسایت برای خودتان، می توانید به بازاریابی اینترنتی سایت خود بپردازید، باید این موضوع مهم را بدانید که اولین و مهمترین روش بازاریابی اینترنتی ، داشتن طراحی سایت حرفه ای است زیرا اگر در کسب درآمد اینترنتی خود، به این موضوع مهم اهمیت ندهید، کاربران زیادی را از دست خواهید داد.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آموزش بازاریابی اینترنتی با چند تکنیک سال ۲۰۱۹

نکات مهم سرمایه گذاری در سهام بورس

افراد خیلی زیادی سهام  بورس را در  محدوده واقعا نامناسبی خریداری می‌کنند و انتظار کسب سود را هم دارند.اگر به این نکات توجه کنید در زمان خرید و فروش سهام، تصمیم عاقلانه‌تری میگیرید:

۱ – به طور کلی وقتی قیمت سهمی بالاتر می‌رود، همچنان که در حال رشد است، عرضه‌ها نیز بیشتر می‌شود (مخصوصا در محدوده های مقاومت)

۲ – وقتی قیمت سهمی در حال کاهش شدید است، همینطور که قیمت کاهش می‌یابد تقاضا نیز کم کم بیشتر می‌شود (مخصوصا در محدوده حمایت)

۳ – اگر یک سهم را داشتید که چندین روز پشت سرهم با صف خرید رشد کرده بود، مواظب حجم معاملات بالا باشید.

وقتی صف فرو ریخت و قیمت آخرین معامله در حال منفی شدن بود فورا سهم را بفروشید.

۴ – هیچوقت سهمی را که نزدیک مقاومت قرار دارد خریداری نکنید.

وقتی مقاومت شکسته شد و قیمت در بالای سطح مقاومت تثبیت شد، یک استراتژی این است که وارد شوید و حد ضرر را روی مقاومت شکسته شده که حالا تبدیل به حمایت شده قرار دهید.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: نکات مهم سرمایه گذاری در سهام بورس

خبر شیرین بهره مرکب بانکی برای بدهکاران بانک

بهره مرکب با مصوبه شورای پول و اعتبار از تسهیلات معوق حذف شده و بر این اساس، بانکها حق دریافت سود از وجه التزام وام‌ های معوق را ندارند.

یاسر مرادی، کارشناس حقوق بانکی در گفتگو با خبرنگار مهر از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در خصوص عدم تقسیط وجه التزام و بهره مرکب با مصوبه شورای پول و اعتبار از تسهیلات معوق حذف شده و بر این اساس، بانکها حق دریافت سود از وجه التزام وام‌ های معوق را ندارند.

از سوی بانکها خبر داد و گفت: در گذشته به این دلیل که قانون عملیات بانکداری بدون ربا در مورد بدهکاران بانکی مسکوت بود، برخی بانکها از این فرصت استفاده کرده و پس از سررسید تسهیلات بانکی، مدت افزایش بازپرداخت را برای مشتریان افزایش داده و در قبال این کار، سود بیشتری را از مشتریان دریافت می‌کردند.

این در حالی است که این رفتار بانکها در مورد عقود مشارکتی درست است و می‌توان اگر موضوع مشارکت باقی باشد، مدت قرارداد را افزایش داده و سود بیشتری از تسهیلات گیرنده دریافت کرد، اما اگر عقود مبادله‌ای منعقد شده باشد، این موضوع دارای اشکال شرعی و قانونی است.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: خبر شیرین بهره مرکب بانکی برای بدهکاران بانک

۲۰مورد از پرکاربردترین مفاهیم بورس

در بورس و سرمایه‌گذاری در سهام، اگر شخصی این اصطلاحات و مفاهیم بورس را فرا نگیرد ممکن است در سرمایه‌گذاری خود دچار اشتباه شود و یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای هرگز خود را در معرض اشتباه قرار نمی‌دهد.

برای شروع کار در هر زمینه‌ای نیاز به یادگیری یک سری مفاهیم و اصطلاحات اولیه و پایه‌ای وجود دارد.

۱- شاخص کل
 

در بورس تهران شاخص بازدهی یا همان شاخص قیمت و بازده نقدی با نام TEDPIX شناخته می‌شود.

این شاخص همان شاخصی است که همیشه در اخبار و رسانه‌ها از آن به‌عنوان شاخص بورس تهران صحبت می‌شود، شاخص کل در بین فعالان بازار و سرمایه‌گذاران یکی از پرکاربردترین شاخص‌هاست.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۲۰مورد از پرکاربردترین مفاهیم بورس