گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

کپشن خوب در اینستاگرام بسیار حیاتی است!

نوشتن کپشن خوب یا همان زیر نویس در اینستاگرام چندان ساده نیست. شما به راحتی می‌توانید عنوان‌های خنده‌دار برای حساب شخصی خود بنویسید. گذشته از این، دوستان و خانواده شما به آنچه می‌نویسید، زیاد اهمیت نمی‌دهند. اما هنگامی که شروع به نوشتن کپشن برای حساب تجارت خود می‌کنید، اوضاع فرق می‌کند. از انواع کپشن‌هایی که به اشتراک می‌گذارید تا ایموجی‌ها، هشتگ‌ها، همه و همه مهمند و باید با دقت استفاده شوند.

چرا کپشن ‌های اینستاگرام مهم هستند؟ همان‌گونه که می‌دانید، اینستاگرام جایی برای به اشتراک ‌گذاری تصاویر زیبا است و سرشار از جلوه های بصری است. کیفیت و زیبایی عکس‌ها در افزایش فالوئر و محبوبیت یک برند، نقش مهمی ایفا می‌کند.

اما فکر نکنید که نوشته ‌‌ها بی‌تاثیر هستند. نوشتن کپشن خوب در اینستاگرام ، بسیار مهم است. چرا که زمینه تصاویر را نشان می‌دهد، به افراد این امکان را می‌دهد، تا برند خود را معرفی کرده و با مخاطبان خود در ارتباط باشند. یک کپشن خوب در اینستاگرام، فالوئرها را وادار به اقدام می‌کند.

این راهنمای مفید را برای نوشتن کپشن‌ خوب در اینستاگرام، جمع‌آوری کرده‌ایم.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: کپشن خوب در اینستاگرام بسیار حیاتی است!

خرید نرم افزار حسابداری

خرید نرم افزار حسابداری یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار می باشد، که ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان از جمله ویژگی های آن است.



اگر صاحب یک بیزنس استارت آپی هستید، احتمالا مدیریت همه امور اداری و مالی کمی برایتان راحت تر باشد. اما در مورد شرکت های بزرگتر، حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستد در هر دوره می تواند ثبت وقایع مالی تجارت را دشوار کند.


به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از ملزومات مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. و این بدان معنی است که باید از نرم افزارهای حسابداری کارآمد برای کسب و کار بهره گرفت.


در هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید به وظایف آن توجه کرد؟

آنچه که از وظیفه یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار می رود، پوشش دادن مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت است.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: خرید نرم افزار حسابداری

چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

رقابت در وبسایت ها حسابی بالا است، وبسایت‌ های بسیاری به دنبال تولید محتوای همیشه سبز هستند. در این مقاله، در مورد این محتوا، مزایا و اهمیت آن برای کسب‌وکارها، انواع آن و چگونگی تولید آن صحبت می‌کنیم.



محتوای همیشه سبز (Evergreen Content) چیست؟

به طور خلاصه، محتوای همیشه سبز، محتوایی است که همواره مناسب و مرتبط باشد و وابسته به زمان نباشد. این نوع محتوا حتی بعد از مدت زمانی طولانی از زمان انتشار همچنان محبوب هستند و برای سایت ترافیک می‌آورند.


محتوای همیشه سبز همانطور که از اسمش مشخص است، محتوایی است که همواره برای مخاطب تازگی دارد. تاریخ مصرف ندارد. اصطلاح همیشه سبز ممکن است برای افراد بازاریاب کمی ناآشنا برسد، اما چیزی که همیشه سبز است یعنی همواره زنده و پایدار است و در شرایط مختلف نیز پایدار می‌ماند. به علاوه این نوع محتوا یک محتوای سئو شده نیز هست. یعنی تمام استانداردهای سئو در آن رعایت شده است.


اولین شرط برای اینکه یک محتوا همیشه سبز باشد، این است که موضوعی همیشه سبز داشته باشد. یعنی موضوعی که در گذر زمان نخ نما نشود و همچنان برای سایت ترافیک بیاورد. موضوعاتی مانند چگونه وزن کم کنیم، یا چگونه کیک بپزیم همواره در گوگل جستجو می‌شوند. بنابراین یک موضوع همیشه سبز هستند.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

نحوه فروش ETF دارا یکم / صاحبان دارا یکم چه کنند؟

کسانی که در عرضه اولین صندوق دولتی ETF دارا یکم مشارکت کردند و سهم دارا یکم را از بانک‌ها خریدند، اکنون برای فروش چه می‌توانند کنند؟



«دارا یکم» در سبد سهامداران درج شد

همانطور که پیش‌تر گفته شده بود، از صبح امروز صندوق‌ ETF دارا یکم  دولتی با نماد «دارا یکم» در سبد سهام متقاضیان این صندوق قابل معامله درج شد.


بر این اساس افرادی که سقف ۲ میلیون تومان را سفارش داده بودند ۲۰۰ واحد از این صندوق را در سبد سهام خود مشاهده می‌کنند.


اگر چه قیمت ۱۰ هزار تومانی برای هر واحد این صندوق جلوی نماد دارا یکم درج شده است اما ارزش واقعی این صندوق‌ها در جریان بازگشایی نماد در روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.


در حال حاضر ارزش ذاتی هر واحد از این صندوق بیش از ۲۱ هزار تومان برآورد شده است که بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی این صندوق را از زمان پذیره‌نویسی نشان می‌دهد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: نحوه فروش ETF دارا یکم / صاحبان دارا یکم چه کنند؟

پولی که در حساب کارگزاری ‌ها می‌ماند!

«یک هفته از فروش سهامم می‌گذره، اما هنوز پول تو حسابم نیومده.» این جمله در کنار ده‌ها جمله دیگر، تنها بخشی از گلایه‌های سهامداران کارگزاری ها است که با وجود فروش سهام، هنوز وجه به حساب آن‌ها واریز نشده، مشکلی که کارگزاری ها آن را متوجه سهامدارانی می‌دانند که گزینه درخواست وجه را انتخاب نکرده‌اند.



افزایش معاملات برخط (آنلاین) و امتناع کارگزاری‌ها از پذیرفتن اشخاص در محل دفترشان به دلیل شیوع بیماری کرونا موجب شده آن دسته از سهامدارانی که از داد و ستد در بازار سهام اطلاعات کمی دارند، مجبور شوند سهام خود را به‌صورت اینترنتی معامله کنند.


این موضوع باعث شده عده‌ای از سهامداران پس از معامله سهام، بدون توجه به ثبت «درخواست وجه» منتظر واریز پول از حساب کارگزاری بمانند؛ وقتی از زمان مقرر، که سه روز کاری است، می‌گذرد، در تماس با کارگزاری متوجه می‌شوند که باید گزینه درخواست وجه را ثبت کنند در حالی که حتی پس از ثبت درخواست و انتظار دو روزه باز هم ممکن است به ثبت درخواست دوباره وجه نیاز باشد.


اما سوال این‌جاست؛ آیا به وجهی که بابت فروش سهام در این مدت در حساب شرکت‌های کارگزاری می‌ماند سودی تعلق می‌گیرد؟ و آیا شرکت‌های کارگزاری بابت تاخیر در پرداخت وجه باید جوابگو باشند؟


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: پولی که در حساب کارگزاری ‌ها می‌ماند!