گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

افزایش سقف پوشش بیمه چه‌ زمانی عاقلانه است؟

سقف پوشش بیمه شخص ثالث را چقدر در نظر بگیریم؟ این پرسشی است که شاید هنگام خرید یا تمدید بیمه‌ نامه شخص ثالث به ذهن شما هم رسیده باشد. این روز‌ها ماشین‌ ها ارزشمندتر و قطعاتشان گران‌تر شده است.


برای همین اگر خدایی نکرده با یک ماشین دیگر تصادف کنید، مبلغ خسارت خیلی بیشتر از قبل خواهد بود. بیمه شخص ثالث در حالت پایه تا سقف ۹ میلیون تومان خسارت‌هایی که به ماشین‌های دیگر وارد می‌کنید را بر عهده می‌گیرد. اگر مبلغ خسارت بیشتر از ۹ میلیون تومان باشد، مابه‌تفاوت آن را باید از جیب خودتان پرداخت کنید. مگر اینکه سقف پوشش بیمه شخص ثالث را بالا برده باشید.


طبق قانون شما تا ۱۸۰ میلیون تومان در برابر خسارتی که به ماشین‌های دیگر وارد می‌کنید مسئولید. در نتیجه سقف پوشش حق بیمه شخص ثالث از ۹ میلیون تا ۱۸۰ میلیون تومان قابل افزایش است. در این گزارش با پاسخ به چند سوال و بررسی چند نکته متوجه خواهید شد که تا چه حد لازم است به فکر بالا بردن سقف پوشش حق بیمه شخص ثالث باشید.


پنج سوالی که باید از خودتان بپرسید

ما به هیچ شکل نمی‌توانیم در تعیین نرخ کمکتان کنیم، اما با پاسخ دادن به پنج سوال خودتان متوجه خواهید شد که در چه صورتی بالا بردن سقف پوشش بیمه شخص ثالث اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. البته شاید در این بین سوالات دیگری هم به ذهنتان برسد که بتواند شما را در مورد تعیین سقف پوشش بیمه شخص ثالث کمک کند.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: افزایش سقف پوشش بیمه چه‌ زمانی عاقلانه است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.