همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شما اطلاعات محصول خود را به وی بدهید، به تصمیم او بستگی دارد.
بازاریابی اجازه ای، بهره وری هرگونه استراتژی بازاریابی را با نشانه گیری روی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تعامل دارند، افزایش می دهد. همچنین به مخاطبان شما فرصتی برای انتخاب می دهد.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بازاریابی اجازه ای