گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

بازاریابی اجازه ای

اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.

همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شما اطلاعات محصول خود را به وی بدهید، به تصمیم او بستگی دارد.

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای، بهره وری هرگونه استراتژی بازاریابی را با نشانه گیری روی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تعامل دارند، افزایش می دهد. همچنین به مخاطبان شما فرصتی برای انتخاب می دهد.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بازاریابی اجازه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.