گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

۷ اشتباه اجتناب‌پذیر بازاریابی کسب‌و‌کار های کوچک

بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک شما یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کسب‌و‌کار است. چیزی که بسیار هیجان‌انگیز است این است که فقط یک راه برای تبلیغ کسب‌و‌کار وجود ندارد و راه‌های متعددی را می‌توانید امتحان کنید و پی بگیرید.

درحقیقت وقتی تمام ترکیبات ممکن از فعالیت‌های بازاریابی را در نظر می‌گیرید هزاران راه برای کسب اطلاعات، در مورد کار شما توسط مشتری وجود دارد. بهترین بخش این است که می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی خود را با آنچه که برای کسب‌و‌کار شما مناسب‌تر است تطبیق دهید.

در حالی که من اعتقاد دارم که به طور کلی اشتباهات می‌تواند یک تجربه مثبت باشد (آنها به شما کمک می‌کنند که یاد بگیرید در یک راه پایدار رشد کنید) اگر از برخی اشتباهات بازاریابی پیشگیری و اجتناب کنید می‌توانید زمان، انرژی و پول زیادی را حفظ کنید.

در ادامه ۷ اشتباه رایج در بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک آمده که باید سعی کنید در کسب‌و‌کار خود از آن‌ها پیشگیری و اجتناب کنید.

۱) عدم داشتن برنامه بازاریابی
تلاش برای ترویج کسب‌و‌کار خود، بدون برنامه بازاریابی، مانند خرید یک پیراهن قرمز با چشم بسته است. ممکن است خوش شانس باشید و نتیجه نهایی را که می‌خواهید به دست آورید، اما شانس این است که زمان و پول زیادی در این فرایند هدر ندهید.

شما برای هر کاری که می‌کنید نیاز به برنامه بازاریابی دارید؛ بنابراین ابتدا مطمئن شوید که از برنامه شروع کنید. برنامه دقیقی برای بازاریابی کسب‌و‌کار خود فراهم کنید که در آن به تمام نکات توجه شده باشد.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۷ اشتباه اجتناب‌پذیر بازاریابی کسب‌و‌کار های کوچک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.