گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

سهام عدالت وثیقه بانکی می‌شود

رئیس‌جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی دیروز خبر دادند که سهام عدالت می‌تواند وثیقه برای دریافت کارت اعتباری باشد  بهتر است دولت به فکر مشوق‌هایی باشد که انگیزه نگه داشتن سهام و نفروختن آن را ایجاد کند.


در بخشی از این یادداشت آمده بود: «‌یکی از این مشوق‌ها می‌تواند ارائه اعتبار به دارندگان سهام عدالت بر اساس ارزش این سهام باشد.


یعنی مثلا کسی که سهام عدالت دارد بتواند با وثیقه‌گذاری این سهام نزد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری ما به‌ازای آن اعتبار بگیرد این اعتبار می‌تواند شبیه کارت اعتباری رایج در خارج از ایران باشد.


یعنی فرد دارای یک سقف اعتبار دائمی و همیشگی بوده که بر اساس میزان مصرف اعتبار و پرداخت صورت‌حساب‌های ماهانه به‌صورت همیشگی از آن بهره‌مند باشد ‌به دنبال این پیشنهاد بود که جلسات کارشناسی با هدف بررسی آن در دولت و نهاد‌های دیگر برگزار شد و اکنون رئیس‌جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی از تصویب آن سخن می‌گویند.


رئیس‌جمهور دیروز در همین زمینه گفت: «سهام عدالت مال مردم است و بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ خواهد کرد که سهام عدالت برای هر فردی که تمایل داشته باشد می‌تواند به عنوان وثیقه باشد و می‌تواند بر مبنای آن از بانک کارت اعتباری بگیرد و به این ترتیب هر فردی بتواند سهام خود را حفظ کند.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سهام عدالت وثیقه بانکی می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.