گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

رقابت در وبسایت ها حسابی بالا است، وبسایت‌ های بسیاری به دنبال تولید محتوای همیشه سبز هستند. در این مقاله، در مورد این محتوا، مزایا و اهمیت آن برای کسب‌وکارها، انواع آن و چگونگی تولید آن صحبت می‌کنیم.



محتوای همیشه سبز (Evergreen Content) چیست؟

به طور خلاصه، محتوای همیشه سبز، محتوایی است که همواره مناسب و مرتبط باشد و وابسته به زمان نباشد. این نوع محتوا حتی بعد از مدت زمانی طولانی از زمان انتشار همچنان محبوب هستند و برای سایت ترافیک می‌آورند.


محتوای همیشه سبز همانطور که از اسمش مشخص است، محتوایی است که همواره برای مخاطب تازگی دارد. تاریخ مصرف ندارد. اصطلاح همیشه سبز ممکن است برای افراد بازاریاب کمی ناآشنا برسد، اما چیزی که همیشه سبز است یعنی همواره زنده و پایدار است و در شرایط مختلف نیز پایدار می‌ماند. به علاوه این نوع محتوا یک محتوای سئو شده نیز هست. یعنی تمام استانداردهای سئو در آن رعایت شده است.


اولین شرط برای اینکه یک محتوا همیشه سبز باشد، این است که موضوعی همیشه سبز داشته باشد. یعنی موضوعی که در گذر زمان نخ نما نشود و همچنان برای سایت ترافیک بیاورد. موضوعاتی مانند چگونه وزن کم کنیم، یا چگونه کیک بپزیم همواره در گوگل جستجو می‌شوند. بنابراین یک موضوع همیشه سبز هستند.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.