گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

آشنایی با ریبرندینگ (Rebranding)

ریبرندینگ، یعنی تغییر دادن ظاهر برندتان، و یا به طور کلی حسی که مخاطبان نسبت به برندتان دارند، با هدف ایجاد تفاوت با رقبا. به هنگام ریبرندینگ شما ممکن است لوگو، بسته بندی ها، طراحی سایت، متریال های بازاریابی، عناصر تبلیغاتی،دکوراسیون و هر چیز دیگری که مربوط به کسب وکارتان است را تغییر دهید و به شکل و شمایل جدیدی درآورید.

بسیاری از کارآفرینی‎ها و استارت آپ‎ها و مدیران با برندسازی آشنایی خوبی دارند. فرآیند دشواری که نیاز داریم تا نام تجاری خود را به یک برند (Brand) مطرح تبدیل کنیم، هویتش را مشخص کنیم، دیدگاه مشتریانمان را در موردش بسازیم و…….


دستیابی به برندینگ موثر و قوی کار بسیار سختی برای کسب وکارها است. برندهای خوب به دلیل احساساتی که در کاربران القا می کنند، کاملا مشخص و واضح هستند. برندینگ در واقع درک کاربران از کسب و کار شما است. برند فقط لوگو، شعار یا یک طرح نیست، برند تصوری است که مخاطب از یک کسب وکار دارد.

یک کسب وکار ممکن است برندی برای خود ساخته باشد، اما در هنگام ایجاد آن اشتباهاتی را مرتکب شود.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آشنایی با ریبرندینگ (Rebranding)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.