گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

معرفی دفاتر پیشخوان در دولت الکترونیک

دولت الکترونیک بعنوان رویکرد  جدید خدمات رسانی پاسخی به چالش های محیطی و سازگاری با دنیای جدید کسب و کار است، در همین راستا دولت برای انجام بهتر و مطلوب تر وظائف خود اقدام به تأسیس دفاتر پیشخوان دولت نمود که وظایفشان ارائه بخشی از خدمات سازمان های دولتی در تمامی نقاط شهری و روستایی است.



فضای موجود در دوائر دولتی بیش از هر زمان دیگری پیچیده ، پویا و متحول شده است . دگرگونی ها افزایش یافته و مدیران  را با چالش های جدیدی روبرو ساخته است .


بقا  در چنین محیطی تنها  با تغییر و سازندگی با  پویایی امکان پذیر  است .  از این رو  در پاسخ  به این چالش ها در  سالیان  اخیر توجه بسیاری  از مسئولین کشورهای  جهان به  سوی دولت الکترونیک معطوف شده است به گونه ای که تقریباً تمامی کشورها  بخشی از توان خود را صرف رسیدن به آن نموده اند. در ایران نیز با درک  این ضرورت حرکت به  سمت ایجاد  دولت الکترونیک اخیراً مورد توجه  قرار گرفته  است .


دولت الکترونیک بعنوان رویکرد  جدید خدمات  رسانی پاسخی به چالش های محیطی و سازگاری با دنیای جدید کسب و کار است  که مورد توجه مدیریت دولتی  در عصر  اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است. مفهوم شهروند مداری در بنگاه عمومی از سال۱۹۹۶ در ادبیات  دولت  مطرح  شده است .


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  معرفی دفاتر پیشخوان در دولت الکترونیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.